• Haberler
  • Spor
  • Kayserispor'a ilk transfer sinyali: Benhur Keser'den veda mesajı

Kayserispor'a ilk transfer sinyali: Benhur Keser'den veda mesajı

Kayserispor'un 2026-2027 sezonundaki ilk transferi olması beklenen Benhur Keser, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla son kulübü Erzurumspor'a veda etti.

2026-2027 sezonu öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Kayserispor’da ilk hamle olarak gösterilen Benhur Keser cephesinden dikkat çeken bir açıklama geldi. Tecrübeli kanat oyuncusu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Erzurumspor’a veda etti.

“Teşekkürler Dadaşlar!” başlığıyla yayınladığı mesajında Erzurumspor’da geçirdiği dönemi değerlendiren Keser, hem kulübe hem de taraftarlara teşekkür etti. “Bir Dadaş gibi mücadele etmenin gururunu yaşadım” ifadelerini kullanan oyuncu, yeni bir sayfa açacağını belirtti.

Keser açıklamasında, "Sevgili Erzurumspor Ailem, Erzurumspor forması giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak bu şehri tekrar ait olduğu Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından birisydi. Erzurumspor formasını taşırken, sezon başında söz verdiğim gibi "Bir Dadaş Gibi" mücadele etmenin gururunu yaşadım. Geçirdiğimiz bu güzel sezonda benim için emek veren herkese; yöneticilerimize, hocalarıma, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve bu kulübün görünmeyen tüm kahramanlarına çok teşekkür ederim. Ama en büyük teşekkür, içerde dışarıda her zaman yanımızda olan muhteşem taraftarımıza. Şimdi yeni bir yolculuğa çıkıyorum. Bu kulüp ve bu aile, kalbimde her zaman en özel yerde olacak" ifadelerini kullandı.

Bonservisi Çaykur Rizespor’un elinde bulunan 29 yaşındaki oyuncunun geleceği merak konusu olurken, transferde en güçlü adayın Kayserispor olduğu ifade ediliyor. Oyuncunun kısa süre içinde yeni kulübünü açıklaması bekleniyor.

Hunat TV - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme