• Haberler
  • Spor
  • Kayseri'de hakeme saldırının faturası ağır oldu! 105 maç ceza

Kayseri'de hakeme saldırının faturası ağır oldu! 105 maç ceza

Kayseri'de amatör kümede oynanan maçta hakeme yönelik saldırı sonrası İl Futbol Disiplin Kurulu tarihi bir karara imza attı. Üç futbolcuya toplam 105 maç men cezası verilirken, kulüp de ligden ihraç edildi.

Kayseri amatör futbolunda büyük yankı uyandıran hakeme saldırı olayının ardından İl Futbol Disiplin Kurulu kararını açıkladı. Develi Stadı'nda oynanan Yıldırım Beyazıt Şafakspor ile Cırgalanspor karşılaşmasında yaşanan olaylar nedeniyle futbolculara ağır cezalar verildi.

Kayseri 2. Amatör Küme A Grubu'nun 13. haftasında oynanan ve hakeme yönelik saldırılar nedeniyle yarıda kalan karşılaşmanın ardından yapılan incelemeler sonucunda Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un üç futbolcusuna toplam 105 maç men cezası uygulandı.

Disiplin Kurulu kararı doğrultusunda Gökhan Yılmaz 45 maç, Burak Durmuş Anay 30 maç ve Mehmet Yılmaz ise 30 maç müsabakalardan men edildi. Kurul, futbolcuların hakeme yönelik eylemlerini ayrı ayrı saldırı olarak değerlendirerek cezaların alt sınırın üzerinde uygulanmasına hükmetti.

Öte yandan cezalar sadece futbolcularla sınırlı kalmadı. Yaşanan olaylar nedeniyle Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un ligden ihraç edilmesine karar verildi. Ayrıca yeşil-beyazlı ekip, 2026-2027 sezonunda da 2. Amatör Küme'ye alınmayacak.

Hunat TV - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme