• Haberler
  • Spor
  • Voleybolda Ömer Kesimci Gelişim Ligi sona erdi

Voleybolda Ömer Kesimci Gelişim Ligi sona erdi

Kayseri Voleybol İl Temsilciliği'nin ilk kez düzenlediği ve merhum ulusal hakem ve gözlemci Ömer Kesimci'nin adını taşıyan Gelişim Ligi, final müsabakalarının ardından sona erdi.

Kayseri Voleybol İl Temsilciliği tarafından bütün yaş kategorilerinde sporcuların deneyim kazanması amaçlanan Gelişim Ligi hayata sokuldu. İlk kez oynanan müsabakalar geçtiğimiz senelerde hayatını kaybeden eski ulusal hakem ve gözlemci Ömer Kesimci adına düzenlendi. 2025-2026 Sezonu Kayseri Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi Gevher Nesibe Spor Salonunda oynanan  final müsabakalarıyla tamamlandı. İlk kez düzenlenen turnuvaya 47 takım katıldı. Turuva altyapı takımlarında süre bulamayan gençlerin deneyim kazanmasının amacıyla gerçekleşti. Turnuvanın ardından bütün yaş kategorilerinde derece yapan takımlar için madalya töreni düzenlendi. Turnuvaya adı verilen Ömer Kesimci’nin eşi Mevlüde Kesimci de davet edilerek kendisine plaket ve çiçek taktim edildi.

Hunat TV - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme