Anbar Kızılırmak Spor 1. Amatör Küme'de
Kayseri 2. Amatör Lig Play-Off Finali'nde Sarız Anadolu Spor'u 3-2 mağlup eden Anbar Kızılırmak Spor, şampiyon olarak 1. Amatör Küme'ye yükselen son takım oldu.
Kayseri 2. Amatör Lig Play-Off Finali’nde Anbar Kızılırmak Spor ile Sarız Anadolu Spor karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan finali 3-2 kazanan Anbar Kızılırmak Spor, Play-Off şampiyonu olarak 1. Amatör Küme’ye yükselen son takım oldu.
Normal sezonu gruplarında ikinci sırada tamamlayan iki ekip, Play-Off’ta rakiplerini eleyerek finale yükseldi. Argıncık 1 Nolu Saha’da oynanan final karşılaşması büyük heyecana sahne olurken, kazanan taraf Anbar Kızılırmak Spor oldu.
Anbar Kızılırmak Spor’un gollerini 18 ve 59. dakikalarda Ramazan Yılmaz, 45+5. dakikada ise Yusuf Berat Özbilek kaydetti. Sarız Anadolu Spor’un golleri ise 52. dakikada Oğuz Kurtoğlu ile 72. dakikada penaltıdan Hasan Kaya’dan geldi.
Karşılaşmada Anbar Kızılırmak Spor’da Ömer Faruk Kalkan 61. dakikada kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı. Mücadelenin uzatma dakikalarında iki takımda da tansiyon yükselirken, Sarız Anadolu Spor’da M. Deliduman 90+9. dakikada kırmızı kartla oyun dışında kaldı.
Son düdüğün ardından büyük sevinç yaşayan Anbar Kızılırmak Sporlu futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar şampiyonluğu coşkuyla kutladı. Siyah-kırmızılı ekip, Play-Off zaferiyle birlikte 2026-2027 sezonunda 1. Amatör Küme’de mücadele etme hakkını elde etti.
Bakmadan Geçme